پيشنهاد طرح زوج و فرد در تهران به شوراي عالي ترافيك
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
معاون عمراني استاندار تهران گفت: پيشنهاد طرح زوج و فرد در تهران را به شوراي عالي ترافيك ارسال كرده‌ايم و منتظريم تا در اين زمينه تصميم‌گيري كنند.

 محمدرضا محمودي در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اين پرسش كه چند روزي است هواي كلان شهر تهران در وضعيت ناسالم قرار دارد چه تدبيري براي رفع اين مشكل شده است، گفت: كميته اضطرار فقط در مواقع اضطرار تشكيل مي‌شود.

وي افزود: بيش از 30 روز به طور مستمر در وضعيت ناسالم قرار داشتيم و به همين دليل اين كميته تشكيل جلسه داد و تصميماتي هم اتخاذ كرديم.

معاون عمراني استاندار تهران با بيان اينكه در حال حاضر چند روزي است دوباره در وضعيت ناسالم قرار گرفته‌ايم، گفت: به محض اينكه در شرايط اضطرار قرار بگيريم كميته اضطرار تشكيل جلسه مي‌دهد.

وي بيان كرد: پيشنهاد طرح زوج و فرد در تهران را حدود يك هفته است به شوراي عالي ترافيك ارسال كرده‌ايم و منتظر هستيم آنها در اين زمينه پاسخ دهند البته به آنها گفته‌ايم با سعه صدر در اين زمينه پي‌گيري كنند تا آثار هدفمندي يارانه‌ها را بر ترافيك بررسي كنيم.

به گفته معاون عمراني استاندار تهران، بر اساس آمار به دست آمده با هدفمندي يارانه‌ها ترافيك حدود 5 تا 10 درصد كاهش يافته است. پيش‌بيني شده از فردا در وضعيت ناپايداري قرار مي‌گيريم و وضعيت هوا بهتر مي‌شود.

محمودي به جلسه‌اي كه با مجمع نمايندگان در زمينه آلودگي هوا داشتند اشاره كرد و گفت: اين جلسه براي تصويب اعتبارات بيشتر و تصويب قانون‌هاي قوي‌تر بود تا بتوانيم كارهاي بهتري انجام دهيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: